Skoči na glavno vsebino
Select Page

Nastopil je prvi šolski dan. 😊

Najina šolska torba je bila napakirana, svinčniki precizno ošiljeni, le copate sva pustili doma. Rahlo nervozni sva se kar peš odpravili proti najini izobraževalni ustanovi. Široka ulica je že v jutranjih urah vrvela od mestnega živžava … Na vsake toliko so se pod najinimi nogami zatresla tla in zaslišalo se je grmenje … Sprva nenavadni pojavi so kmalu razkrili svoj izvor –povzročala jih je podzemna jeklena kača, ki se plazi po rovih in prevaža množice ljudi. Pravi pravcati metro! Ob vsem tem direndaju sva skoraj pozabili na prvotni nemir, ki ga prinaša spoznavanje novih sošolcev.

Vendar, ko sva se znašli pred mogočnim vhodom izobraževalne ustanove, se je šolska trema ponovno prikradla v najini srci. Ta občutek pa je hitro izzvenel z najinim prvim predstavljanjem, ko so naju vsi toplo sprejeli medse. Dan, poln novih spoznanj in poučnih ur, je minil kot bi trenil.

Popoldne je prineslo še več odkritij; raziskali sva prava pljuča Barcelone – velik park z znamenito fontano, in trg, ki v mestu igra enako osrednjo vlogo kot Prešernov trg v Sloveniji. Sledili sva galebom, ki so naju pripeljali vse do obale … vse do mesta, kjer se morje dotika neba, in si obljubili, da bo ta najin Erasmus teden poln novih avantur in odkritij.

Učna tema dneva: Vodenje razreda Goes Here

V procesu soočanja z izzivi vodenja razreda in razvijanja tehnik za njihovo reševanje sva se naučili številne dragocene lekcije, ki segajo onkraj tradicionalnih pedagoških pristopov. Te izkušnje so naju opremile z novimi uvidi v pedagogiko in dinamiko razreda, kar je poglobilo najino razumevanje o tem, kako ustvariti spodbudno in varno učno okolje.

Najine ugotovitve in nadgradnja kompetenc

  • Proces predstavitve postane izjemno zabaven in poučen za vse, če aktivno vključimo učence. Uporaba napisov z osebnimi lastnostmi je ena izmed tehnik, ki učence lahko spodbudi k razmišljanju o sebi in svojih sošolcih na pozitiven in konstruktiven način. To ne samo da povečuje vključenost skupine, temveč tudi krepi socialne veščine in spodbuja spopadanje z individualnimi ovirami.

  • Ugotovili sva tudi, da naša OŠ Dragomelj stoji na res učno izjemni lokaciji, ki lahko obogati naš učni načrt in ponudi učencem priložnosti za učenje izven štirih sten učilnice.

  • Pri obravnavanju besednih blokad in strahu pred določenimi predmeti sva spoznali, kako škodljive so lahko te blokade za napredek učencev. Pomembno je prepoznati in prekiniti vzorce izogibanja, ki jih učenci razvijejo, ter jih spodbujati k razumevanju in ljubezni do predmeta.

  • Povratna informacija po vsaki predstavitvi ali aktivnosti, ki smo jo poimenovali “The Rating Game“, je poudarila pomen takojšnjega in konstruktivnega odziva. To je orodje, ki spodbuja samorefleksijo in omogoča učencem, da se učijo iz lastnih izkušenj in izkušenj svojih sošolcev.

Vtisnjeno v spomin

  • Najpomembnejša lekcija, ki sva jo osvojili, je bila vrednost kreativnih pristopov k učenju, kot sta risanje in ples. Ta pristopa ne le da vključujeta učence in spodbujata njihovo kreativnost, temveč tudi kreirata prostor, kjer se lahko učenci svobodno izražajo in raziskujejo nove ideje. Ustvarjanje takšnega prostora za učence je ključno za spodbujanje celostnega razvoja in učenja.

Danes sva torej pridobili nove vpoglede v pomembnost prilagajanja pedagoških metod posebnim potrebam učencev, ki niso le fizične narave, ter v pomembnost prekinjanja ustaljenih vzorcev v izobraževanju. Te izkušnje so naju opolnomočile, da sva bolje opremljeni za spodbujanje pozitivnega učnega okolja, ki vse učence spodbuja k razvoju njihovih potencialov.

Dostopnost