V prvih dveh urah so učenci spoznavali osnovne zakonitosti in pojme pomembne v svetu računalništva:
- kaj je to robotika?
- kakšni so bili računalniki nekoč in kakšni danes?
- kaj so vhodne in izhodne enote?
- kako poteka električni tok?
- kaj je Arduino in kako ga programiramo?
- kaj pomeni beseda: prototip? ipd.
Nato smo od blizu spoznali mikrokontroler Arduino. Prvi cilj je bil ta, da bi nanj povezali LED lučko, ki bi svetila oziroma kasneje tudi utripala. Pomagali smo si z ustreznimi žicami za pravilno povezavo in vzpostavitev električnega toka med mikrokontrolerjem in lučko. Ko smo fizično poskrbeli za ustrezne povezave, smo na računalniku sprogramirali osnovni program v programskem jeziku C, ki smo ga naložili na Arduino ploščico. Lučka je svetila!
V nadaljevanju smo potem iskali rešitve za utripajočo lučko in večbarvno lučko, ki lahko sveti z različnimi barvami (RGB).
Naš naslednji izziv bo vpeljati uporabo novega senzorja, in sicer: tipke. Katera enota je že to? Vhodna ali izhodna? 🙂
Avtor: Luka Jurković